Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 20. juni 2010

Vi har en plan!! :)

Nå har mamma sittet og regnet på hvor mange poster og hvor mange poeng vi hadde trengt for å klare Gull merket i år... og det blir stress, 140 poeng til (har nå 60 poeng), vil si 47 poster og 1/3 av postene tas inn i dag ....eh... Så vi senker kravene og går for en langsiktig 5 års plan, da trenger vi 13 poeng, 2 Sølv merker og 3 Gull merker :) Vi skal jo tross alt kose oss på turene! Må også tilføye at jeg syntes vi har vært veldig flinke hitill og er en smule stolt, da utgangspunktet før start var heller meget dårlig... helt grønn på kart og orientering + at vi hadde pause fra midten av april til 31 mai, da vi egentlig hadde gitt opp, før Turte og familien hennes dro oss igang igjen den 31 mai :)
***
Så da er 5 års planen følgende;

  • 2010 = 100 poeng = Sølv = 2 poeng
  • 2011 = 200 poeng = Gull = 3 poeng
  • 2012 = 200 poeng = Gull = 3 poeng
  • 2013 = 200 poeng = Gull = 3 poeng
  • 2014 = 200 poeng = Gull = 3 poeng

Tilsammen 14 poeng, noe som vil si at vi kan ta Sølv enda et år og fortsatt få 5 års statuetten :)
***
...Bronsje merket er 50 poeng og 1 poeng i "langtidsparingen".

Ingen kommentarer: