Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 12. april 2011

End of the...Bronsemerkekurset...

En er en, og to er to, vi hopper i vann, vi triller i sand. Sikk sakk, vi drypper på tak, tikk, takk, det regner i dag. Regn, regn, regn, regn, øsende regn, pøsende regn, regn, regn, regn, regn, deilig og 'vått, deilig og rått... NOT...

Ja, ja, da var vår siste dag på bronsjemerke kurset... kan ikke akkurat si at kurset var helt etter forventningene... å gå på kurs med ca 14 andre "vilstyringer" av hunder og noen søte små har jeg og Cita blitt enig om at detta gidder vi ikke... så vi sluttet etter 3 kursdag...

*
Vi som hadde øvd sååå mye og hadde sååå høye forventninger til bronsjemerke kurset, ble veeeldig skuffet... skuffet over nivået både på de andre kursdeltagere, nivået til trenerne og til selve opplegget... høres kanskje overlegent ut, men vi kan jo faktisk alle øvelsene til bronsjemerket, ganske så bra :), men trenger litt ekstra finpussing, trening med forrstyrrelser + ha en trener som kunne observere oss...

Startet tredje kursdag, med at vi skulle trene selvstendig på SITT og ØYEKONTAKT... sier litt om nivået... så vi gikk nå rundt der og tuslet for oss selv...mens det regnet, haglet og blåste kraftig... tok eksakt 45 minutter før en av de to trenere kom bort til oss og spurte hvordan det gikk... da vakke mamma blid nei... Grrrrr :) '

Så skulle vi samles og vi skulle trene på INNKALLING, da ble det venting, venting og venting... for opplegget var at en og en skulle trene med begge trenerne, og resten av de kursdeltagerne skulle da sitte og vente ... en kan jo bare tenke seg hvor lang tid en skulle vente... bare å gange opp 14 deltagere med 3-4 minutter før det liksom skulle bli vår tur... da dro vi HJEM!

... endelig hjemme... PS; Skal sies at vi faktisk nå har fått mail fra treneren, der han tilbyr oss å være med på en annen treningsgruppe... det var en positiv overraskelse... skal sjekke ut det ja :)

Ingen kommentarer: