Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 3. april 2011

Yes, da var Ola Dilten i gang igjen :)

I dag har det vært åpningsdag på Ola Dilten, fire poster var satt ut spesielt for i dag, og de måtte vi selvfølgelig få med oss, da de kun står ute åpningsdagen :)

... ganske så fint med tåka som ligger over Ulsrudvann :)


De obligatoriske post-bildene, vises her i rekkefølgen vi tok postene, post 1, post 4, post 3 & post 2
Nå ligger vi på plass nr 61 av 133 personer (flere som har samme poengsum), med fire poster og fire poeng...
... og her er noen av kartene vi bryne oss på i år :)

Ingen kommentarer: