Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 21. september 2008

11 uker :)

Merker at lille jenta begynner å bli større, ja :)

Nå sover hun lengre om morgenen, t.o.m litt lengre enn mamma....ihvertfall gidder hun ikke å stå opp med en gang. Og hun holder seg hele natta :) Hun sover også lengre på dagen og trenger ikke lengre å gå på toalettet hver annen time, men holder seg opptill 4-5 timer.... enda lengre om natten :)

Hun har også blitt enda flinkere i å gå i bånd, flinkere til å gå den veien mamma også vil og setter seg ikke ned så ofte lengre :) De første ukene ville hun ikke gå mer enn bare noen meter hjemmefra og satte seg ned for hver 10-15 meter,nektende til å gå videre, noen ganger t.o.m "pipende/grinende". Så mamma måtte øke lengden litt og litt for hver dag :)

Spretter opp og ned fra hverandaen, for bare en uke siden karret hun seg opp, heisende/krabende/støttende på det ene benet... :) Og mye, mye mer :)

Her kommer noen kule bilder :)




Ingen kommentarer: