Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 23. september 2008

Dusj :)

I dag har jeg dusjet for andre gang og det gikk så bra :):):)

- jeg stod så fint når mamma dusjet meg, gikk litt unna innimellom... men kom tilbake når mamma ropte på meg igjen :) Også ble jeg tørket godt og fønet litt etterpå... for at jeg ikke skulle være så våt :) Etterpå var det rett uti stua, for å leke igjen :)

Det var stor forskjell fra førsta gang mamma dusjet meg det, da mamma trodde jeg nesten skulle dø etterpå pga jeg skalv så fært.... :( Ihvertfall trodde mamma at jeg skulle være sur på henne resten av livet....

Se så fin og ren jeg er :)

Ingen kommentarer: