Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 26. september 2008

T-bane trening +besøk på Majorstua 2008-5

I dag har vi vært ute på vår første t-bane tur, satt så rolig og fint på mammas fang hele veien :) var litt skummelt på tilbaketuren når vi ventet på perongen... var så veldig mange bråkete folk a gitt, men så lenge jeg var på mammas fang gikk det veldig greit :)

Vi var også en tur og besøkte mammas gamle arbeidsplass, for der var det flere beboere som var så nysgjerrig på å møte meg :) Det var kos :)

...her ligger jeg og sløvern på mammas gamle arbeidsplass :)
*
Så nå har vi trent både på bil, buss og t-bane :):):)

Ingen kommentarer: