Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 14. september 2008

Trening...... 2008-1

I dag tidlig tenkte mamma at hun virkelig skulle være flink med renslighetstreningen.... rettere sagt tissetrening..... så med en gang mamma våknet, fortet hun seg med å kle på seg...nesten i sengen, for å gjøre det fortest mulig.... løp ut, bærende på meg, for at jeg skulle tisse....mens hun selv holdt på å gjøre i buksen ... Alt gikk kjempe fint og jeg fikk tisset ute, vi løp inn igjen... og mamma fortet seg inn på badet og fikk gjort sitt hun også.... og kom ut i stuen......og der hadde jeg gjort nr 2.......bærsjet......

Ja, ja alt kan jo ikke fungere med en gang.... hehe :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal også smile til cita hvis jeg noengang ser henne :)

Helle sa...

:)