Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

onsdag 24. september 2008

Bil, buss trening + besøk mammas jobb 2008-4

I dag har vi vi vært hos vetrinæren og fått tre månders vaksinen og det gikk så bra :) Vetrinæren undersøkte ørene, tennene, klørne, lyttet på meg og klemte på meg både her og der og jeg stod helt rolig. Og vaksinen/sprøyten var jo bare barnemat å ta :)

Og nå har jeg kjørt bil to ganger, der var jeg helt rolig :) Og i foregårs kjørte jeg buss to ganger og var helt rolig da også :): Jeg er ikke bare verdens vakreste, men også verdens flinkeste *** :):):)

Her sitter jeg på fanget til mamma på bussen og titter ut av vinduet... er på vei for å besøke mammas jobb på Furuset :)

Ingen kommentarer: