Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 18. september 2008

Flere hunder i nabolaget :)

I dag lekte jeg så busta føyk med andre valper, den minste Jack Russel Terrieren var bare 10 uker den også, mens den andre hunden, Miro er ca 5 1/2 mnd :)
*
...jeg var veldig forsiktig i begynnelsen - og ble ivrigere etterhvert :)



*
Og alt detta måtte mamma plukke/klippe av pelsen min når vi kom hjem.... + at vi benyttet tjangsen med å klippe litt oppå hodet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

...de borrene har en lei tendens til å pynte seg med pels...

Helle sa...

Ja, de er noen ordentlige drittgerier rett og slett... :(